Please login or register.

Login with username, password and session length
Advanced search  

Author Topic: WYSIWYG  (Read 4078 times)

Mosquito

• Newbie
  • *
WYSIWYG
« on: February 18, 2008, 06:50:13 PM »

Hoe kan ik een wysiwyg editor toevoegen in het administratie gedeelte, en als dit kan....waar tref ik dan een duidelijk installatie handleiding ? En ik zoek een gallery die ik in kan bouwen, en hoe doe ik dit ?

Joost

• Guest
Re: WYSIWYG
« Reply #1 on: February 18, 2008, 08:34:57 PM »

Hoe kan ik een wysiwyg editor toevoegen in het administratie gedeelte, en als dit kan....waar tref ik dan een duidelijk installatie handleiding ? En ik zoek een gallery die ik in kan bouwen, en hoe doe ik dit ?

Welkom Mosquito,

Hier vind je het één en ander. 3rd Party Integration and bridges . Geen idee hoe het met je Engels gesteld is, maar op dit forum, waar bezoekers komen van alle uithoeken van de planeet, worden we geacht in Engels te communiceren. Hierdoor kunnen  vragen makkelijker en sneller beantwoord worden en hebben ook anderen (niet Nederlandstaligen) baat bij geboden oplossingen.

EN
Here you find galleries an wysiwyg editors: 3rd Party Integration and bridges . Please try to post you questions in your best English. Questions will be answered quicker and other visitors can benefit from it, as well.